Red ut igår

Red ut en runda själv igår. Det gick super bra! Hon vände inte en enda gång! Det var första gången jag red ut själv här på Plönninge och ja, jag hade telefon med mig!:)
Vi mötte en travvagn två gånger. Sheeba tycker de ser jätte konstiga ut, det är något som sitter ihop med hästen ju!? Men jag hoppade av och han som körde travhästen var jätte snäll och saktade ner. Så det gick jätte bra båda gångerna. Förra gången vi mötte travhästar med vagn var ju på travbanan där vi skulle galoppera, och där blev hon ju jätte stirrig över dem även om det var en häst som gick före och förbi travvagnarna. Men då var det ju två stycken hästar också, och de saktade knappt ner. Jag vet att travhästar helst inte ska stå stilla med vagn men ändå borde man kunna sakta ner och skritta försiktigt förbi?:) Som han i skogen! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0