Blå, fin och busig

Longerade Sheeba igår i ridhuset. Hade ingen att rida med och jag tyckte att hon behövde röra på sig efter det braiga passet i ridhuset dagen innan. Tror nog att hon får vila idag, eller det kanske blir en liten promenad så att hon både får röra på sig och att vi övar på att vara "ensamma":) Hon börjar ju bli duktig på det nu. Anledningen till att hon får vila är att jag har ridit henne hela veckan nu, så hon förtjänar vila. Så duktig som hon har varit!:)

Hon var ganska duktig när jag longerade henne, dock förstår hon inte mig när jag vill att hon ska "ut", ibland kommer hon in för nära i volten och då vill jag flytta ut henne men ibland missuppfattar hon och bara ökar. Men det är ju inte så lätt för henne att veta när jag inte longerar så ofta:) Men jag tycker hon är duktig ändå. Och efter longeringen igår, släppte jag henne så att hon fick springa och busa. Jag hade ju henne lite inspänd så det var skönt för henne att kunna springa och slänga med huvudet:P (Som man ser på en av bilderna) Jag tycker att hon var rätt fin i den blåa outfiten, vad tycker ni?:) Jag har också blåa benskydd till när jag hoppar;)

image description
image description
image description
image description
image description
image descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0