sadlar, sadlar och ännu mer sadlar

Nu idag så har jag och Sheeba prövat 4 olika dressyrsadlar, och vi har dessutom "prövat" vår hoppsadel. Det var några ute i stallet idag och prövade ut sadlar, så då tog jag chansen:P Det var tur för min hoppsadel låg bra, men vi hade inte lika tur med dressyrsadlarna. Ingen låg bra alls. Det var inte någon av dem heller som låg någurlunda bra så att man kunde pröva att rida i den nej, självklart inte! Men det var också en annan tjej med på utprovningen. Hennes egna dressyrsadel låg skitbra på Sheeba. Men det passade hennes häst också så jag tror inte hon vill sälja den. Inte nu iallafall:)
Har iallafall varit och lämnat tillbaka sadlarna nu och vi fick med oss en ny hem. Vi fick ju mallar när de prövade ut sadlarna så vi hade med oss dem och mätte på sadlarna i affären. Hon hade inte så många inne av den "sorten" vi ville ha så vi tänker åka dit igen på fredag och då hoppas vi att det finns fler som passar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du kanske vill prova min? Har en passier Gilbert

Kan sälja den lite billigare till dig

2012-07-10 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0