Kaos

Hej alla ni som fortfarande orkar pallra er in på min blogg. ja. jag ser att ni är några stycken.. hehe.
Asså egentligen undrar jag varför jag inte bloggar mer, jag har ju lixom sommarlov. MEN jag har lite tid... hur går det ihop? Ska berätta lite snart, tänker iallafall börja blogga igen på heltid. Jag ska inte försöka jag SKA, nej.. jag MÅSTE! Nu vet ni att ni kan vänta er inlägg varje dag.. eller kan ni det?
 
Jag har haft det jätte bra nu under sommaren, jag har velat blogga mycket under vissa tillfällen och alltid ska det vara något damp eller fel med något. ALLTID! Bloggappen fungerar inte på mobilen, så jag kan inte lägga upp därifrån, är väldigt smidigt annars. Jag har ingen dator, vilket utgör det största problemet av dem alla. Puh, dessutom har jag inte haft något internet där jag har varit. Vilken fail va? Berättar om var jag har varit i nästa inlägg. Tänker försöka lägga upp lite bilder om det funkar ( i inläggen då) för jag tar ju alla bilder med min mobil. Men det brukar inte fungera så jätte bra.
 
Är det något speciellt ni vill läsa om? Kommentera nu då!:) Eller om ni undrar över något om t.ex. mig? Bara kommentera, vad kan det ta? Typ MAX en min så kom igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0