SM hoppning

Fick reda på av Sheebas uppfödare att två andra av deras egen uppfödda hästar ska vara med på SM:et i hoppning som hålls på Flyinge hästsportklubb 8-11 Mars. Hästarna är Castillio (Riden av Sanna Olsson) och Senor Don Carlo (Vet tyvärr inte vad ryttaren heter). 

För någon sommar sedan, innan de sålde Carlo. Red jag honom tillsammans med min kompis, vi red ut i skogen och han var jätte roligt. Lite busig, men det ska ju unghästar vara när de är glada:) (Egentligen alla hästar!

Castillio träffade jag när jag var hos Sanna i somras. Han är väldigt fin och hoppar jätte bra!:D Jag önskar båda hästarna och båda ryttarna lycka till!!:D

Bilder på båda kommer nedan:

Senor Don Carlo: (Bilderna är sjukt konstiga, vet inte vad det var för kamera)
Fotograf: Irene M | Ryttare: Hanna (Jag) & Linnea M, Hästar: Senor Don Carlo & Mr. Bruce
_____________________________________________________________________________


Castillio:






Bilder lånade från Sannas hemsida | Ryttare: Sanna Olsson, Häst: Castillio
___________________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0