Ridlektionen - dressyr

Idag fick jag lite sovmorgon, för vi skulle vara i stallet hela förmiddagen fram till lunch. Så jag och Filippa sov rätt länge. Skulle gått upp kvar över sju, men vi råkade somna om en liten stund och halv åtta vaknade vi igen och fick lite panik... hehe. Men det gick bra för det tar ju inte så lång tid då man bara ska ta på sig, försöka att inte se FÖR hemsk ut och sedan gå de jobbiga metrarna till matsalen för frukost. 
 
Red dressyr idag för Maud, ja asså nu när jag har ridit för Peppe ett par dagar så går hon mycket finare. Hon har slappnat av lite mer och går i en rätt fin form dock är hon väääldigt spänd och stel i sidorna. Men ska jag            vara ärlig så gör vi knappt något på dressyren, vi bara rider runt, runt, runt... hoppas det blir bättre sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0