I skolan

Efter bussresor på ca 3 h tillsammans kom jag tillslut till skolan, tillsammans med Filippa såklart!:) Hann bara slänga in grejerna på rummet innan vi skulle till lektionen. Men det har varit rätt chill eftersom vi bara hade en lektion innan lunch och nu har vi påbörjat den andra. Ja, jag bloggar på skoltid MEN till mitt försvar så är jag klar med uppgiften.
Imorgon är det kvalitet här på Plönninge och på den tredje lektionen ska vi kolla. Vi går egenom lite vad det är idag och vi skulle pricka i hur våran ideal häst ska skulle se ut. Rätt kul, fast pappret man ska fylla i är på engelska. Fast det gick bra ändå. 
 
Fick en rolig bok innan lunch förresten, det är en sån där man ska gå egenom sina mål och sätta upp målen och sedan pricka av, dessutom finns det massa att fylla i t.ex. vad ekipaget är bra på och vad som behöver förbättras osv. Hoppas att vi ska jobba lite med den, vågar inte fylla i den än även om det kliar i fingrarna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0