Åkt hem

Har åkt hem nu över helgen, jag har lagt över ansvaret av Sheeba på Cajsa och Sophia i min klass. De är så nogranna och duktiga så jag litar på att min häst mår bra när jag kommer tillbaka på måndag. Ska bli skönt att vila lite, var jätte trött på bussen hem och nu är jag fortfarande trött... Har inte ridit idag och hon kommer att få vila nu under helgen, bara gå i hagen. Det kan hon behöva, ska se lite hur vi ska rida på lektionerna nästa vecka men tanken är att jag ska longera henne på måndag.

Longera gjorde vi förresten idag på lektionen efter lunch, sista lektionen alltså! Det gick rätt bra för min del men eftersom att jag var den första på "min" häst så blev det ingen galopp för mig, men det spelar ingen roll för jag känner ändå att jag har gjort det rätt mycket och kan det någorlunda. Hoppas att Peppe tycker detsamma, hehe;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0