Red ut själv

Igår kom jag och Lina till stallet typ 10 i 7 på morgonen och jag hjälpte med ännu lite förberedelser tills klockan var halv 9. Sedan gav jag mig ut och red en runda själv. Lina skulle hjälpa till resten av dagen.

Jag red den "vanliga" rundan fast baklänges, vilket Donelli inte har vart med om innan så hon hade full koll på allting överallt. Hon är så rolig för hon lixom ser en läskig sak och tittar mycket på den och väjer undan för den tills man kommer nära den. Då är det inte läskigt överhuvudtaget...
Rundan var inte så lång. Men idag ska jag rida rundan från rätt håll och jag ska rida den som uppvärmning, för sedan ska jag rida i paddocken/ridhuset!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0