Ingen tid eller ork

Har inte haft tid att blogga på några dagar nu. I helgen blir det bättre och måndag-tisdag då vi är lediga då;) vilket jag tror att alla är.
Jag har anmält mig till lingondressyren som är imorgon, jag ska rida LC-1 på Donelli. Och igår fyllde jag år!! Hehe, fyllde 16 år :)

Igår red jag inte men jag masserade. Det regnade ute och var fult väder och det var upptaget i ridhuset hela kvällen så jag struntade i ridningen. Det får nog bli uteritt först idag och sedan avslappnande och lösgörande i ridhuset. (fult väder idag med!)

Lägger in lite bilder. Men ser ni hur sjukt glansig hon blir när man har borstat och ryktat?? Xd


Kommentarer
Postat av: sara's hemligheter - att överleva våldtäkt

Vad är DU mest nöjd med hos dig själv? Din humör, dina ögon, ditt hår, ditt tålamod, ditt leende, ditt skratt..? Det kan vara vad som helst! Just nu skriver jag ett skolarbete om självkänsla/självförtroende och behöver så många svar jag kan få! :) vill du hjälpa mig? Gå in på länken nedan och lämna en kommentar;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/fraga-vad-ar-du-mest-nojd-med-hos-dig-sjalv.html#comment

2012-04-26 @ 10:51:28
URL: http://sarashemligheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0