Lösgörande

Red lite lösgörande idag, hon blev jätte fin:) Hon frustade rätt mycket och jag red inte så länge. Bara typ en halvtimme:) Jag värmde först upp henne i alla gångarter och försökte forma henne innan jag började med lite lätt skänkelvikningar osv. Hon hade inte så mycket träningsvärk idag, hon kändes mycket bättre! Väldigt pigg och alert. Men hon var tjurig när jag fattade galopp. Antingen gillar hon inte att jag rider med sporrar eller så tycker hon att jag är jobbig som kräver något av henne och på det ska hon fatta galopp och samtidigt behålla formen. Lina kom och hälsade på och tog ett par bilder, Tycker att speciellt första bilden är riktigt snygg. Iallafall hästen!:D
 
 

Kommentarer
Postat av: TeamGrys

Hej! kika gärna in på våran blogg och lämna någon kommentar och följ oss gärna via bloglovin! :D

2012-07-16 @ 12:24:14
URL: http://teamgrys.blogg.se
Postat av: Emelie

Gud vad fin hon har blivit! :)

Svar: Tack, visst har hon!:D
Hanna Damsö

2012-07-16 @ 16:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0