Varit borta?

Har inte bloggat sen jag var i Malmö, vilket är konstigt.. för jag antar att jag haft lite tid men valt att lägga det på annat xd Men jag har knappt gjort något intressant så då gör det nog inte så mycket?
Var ute och red i skogen idag med Emelie och hennes ponny Goliath! Det var nog det roligaste på länge för hästarna var jätte pigga, glada och Goliath som är en liten C-ponny skrittade snabbare än Sheeba. För Sheeba hade koll på allt annat! Hahah, hon tittade på ALLTING. Och hon verkade inte riktigt ha koll på kroppen så när hon tittade på något blev det att hon gick dit. Jag och Sheeba var väldigt nära på att trilla ner i diket rätt många gånger :P
Galopperade också lite, och hon hade JÄTTE fin galopp. Hon var så pigg och glad. Det var såå roligt att rida idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0