Pigg o glad - Kexchoklad

Idag är jag glad! Snön har äntligen smält bort! Jag hoppas det går mot vår och sommar nu. Orkar inte med mer vinter. Längtar efter när man bara kan galoppera överallt utan att det är halt, för nu har jag inte galopperat ute sen i höstas pga halkan. Inte för att jag galopperar i stora stenar och nerförsbackar. Men det tror jag ni fattar!;) 

Olivia och jag släppte ut Sheeba innan, helt galen är hon. Hon vill inte stå och vänta på att jag ska byta täcke osv. Utan hon har bara fokus på att hon ska ut, och det snabbt! Jag bad Olivia gå före med höet men vi gick snabbt om henne, och när vi precis gick förbi henne snodde Sheeba en mun hö. Sedan trippade hon lyckligt vidare. Söt häst jag har;) Här får ni lite bilder från idag när vi precis släppt ut henne i hagen!:)



Strax efter lunch tänkte jag och Olivia rida ut i skogen, eller asså jag ska rida och Olivia ska gå:P Sheeba kommer bli överlycklig, och det är så härligt att sitta på då!!:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0