Övade dressyrprogrammet

HÄR hittarna länken som jag pluggat LC:2 på;) Rätt bra sida faktiskt! Stallbacken.com heter den:)
Jag har också ritat programmet så att jag ska kunna ha den i skolan, haha.. känner mig helt besatt!! Men iallfall övade jag på programmet igår med Sheeba och det gick huuur bra som helst! Hon var så sjukt duktig. Jag trodde inte hon skulle lyssna så bra, speciellt där man kommer i trav, gör halt och kommer fram i trav igen. Lite övning till och så sitter det perfekt! Jag hade inte kunnat tänka mig detta innan jag började rida igår, för hon var helt tjurig men tydligen gick det över när jag började rida;) Tur för mig! Jag har gjort ett litet schema tills Söndag. Eller asså ett schema över hur och på vad jag ska träna på de olika dagarna:)
°
Måndag: Red igenom programmet och kände hur hon kändes
Tisdag: Rida genom henne i galoppen, försöka få lite bättre samling än vad jag har fått innan. (Rida volter och snettigenom)
Onsdag: Öva övergångar, jogga henne i slutet minst 5 min.
Torsdag: Vila?
Fredag: Öva längd trav + programmet
Lördag: Rida i skogen - Skaru med Emelie??
Söndag: TÄVLING!
°

Bild från när jag var i Asarum i somras - Fotograf: Emelie Caesar

Kommentarer
Postat av: Emelie

2012-02-07 @ 10:00:54
URL: http://jagobreeze.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag ska med på lördag :D

2012-02-07 @ 10:01:52
URL: http://jagobreeze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0