Söthäst

Sheeba tycker det är jätte roligt att bli riden. Och det är jätte roligt att rida henne när hon är på "bra" humör. Dock är det jätte jobbigt att göra halter tycker hon, galoppfattningarna går jätte bra nu. Men de dumma halterna är sååå jobbiga.
Dessutom tycker JAG att det är jätte jobbigt innan och efter ridningen. Under ridningen är hon helt underbar. Men hon är så hiiimla tjurig och arg!! Får filma någon gång så ni får se vilken suris hon är... haha! Men ändå, det är inte så roligt när hon försöker bita/sparka mig. Eller, hon vet ju att hon inte får och hon försöker ju inte träffa utan hon försöker lite halvhjärtat.
Idag hoppas jag att hon är glaad:) Funderar på om jag ska rida över bommar idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0