Tjolahopp

Nu känner jag att det var länge sen jag uppdaterade. Jag hinner inte med mer än mitt liv så det är lite svårt och segt att blogga hela tiden. Men jag tänker fortsättta blogga även när jag går på Plönninge:) Ska försöka uppdatera lite ordentligt snart, dock tappar jag intresset för bloggningen när jag inte får någon respons. Det hade varit roligt om ni blev bättre på att kommentera. Också att skriva VAD ni vill läsa om eller om ni vill ha bilder på något speciellt. T.ex. Sheeba?;)

image descriptionimage description

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du åker till Plönninge, och lämnar oss kvar här! Elakt Hanna! ;) <3

2012-05-23 @ 11:16:02
URL: http://hannaalicekristina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0