Dagens ridpass



Sheeba och jag red med Ofelia ut i skogen. Vi red samma runda som vi har ridit i flera dagar nu, den fungerar bra och den är lagom lång:) Sheeba var rätt busig idag, men hon bråkade ingenting. Jag och Sheeba var bakom Nicko och han tar ju inte så långa steg, så när vi galopperade fick jag galoppera fram till Nicko och sedan fick jag bromsa och sedan galoppera igen. I sista galoppen var Sheeba lite trött på mig för att jag bromsade så hon började bocka lite snällt, hehe. Men hon blev riktigt trött under ridturen, jag jobbade henne rätt mycket. Försökte ställa och flytta henne vilket fungerade rätt bra. Hon förstår inte helt ställningarna men det jobbar vi på!:) Hon är riktigt rolig att rida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0