Skogen

Emelie ville hänga med ut i skogen igår! Det är så himla mysigt att rida ut. Och igår gick det bättre än när jag och Evelina red, hehe. Vi red den lite längre rundan som går upp till Theleborgs andra privat stall, Thelenäs. Dock står det inga hästar där just nu så det var väldigt öde. För min och Sheebas del blev det faktiskt lite galopp också, hon är jätte fin när vi är ute i skogen. Jag beodrade Emelie att hon absolut inte fick fatta galopp, haha elakt men hästarna får damp när vi båda galopperar;) Jag ville ta det lugnt och Emelie ska rida lektion idag så hon behövde inte galoppera. Jag ska försöka träna upp lite kondition på Sheeba för det är inte långt kvar till 'det hemliga'!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0