Promenix

Gissar på att Sheeba var lite trött efter galoppen i måndags. Så jag borstade och ryktade jätte mycket på henne igår. Jag ryktade och ryktade och hon blir glansig. Men hon blir aldrig ren, hur mycket jag än borstar blir skrapan alltid full av stöv. Tillslut tränsade jag henne, satte på henne täcke och gick en runda på mellan 20 och 30 minuter. Hon kände sig väldigt ensam i början, hon gnäggade rätt mycket. Men sedan var hon grymt duktig och bara gick på. Ibland tycker hon är läskiga när de springer fort mot henne. Men idag gick det jätte bra, det är lite synd att det alltid är så mycket hundar och joggade ute, dock måste hon ju lära sig någon gång;)

Efter promenaden masserade och kliade jag henne med gummiskrapan. Hon tyckte det var jätte skönt och jätte mysigt!:) jag får dock alltid kramp i mina armar och hon vill aldrig att jag ska sluta, så fort jag slutar tittar hon på mig och försöka knuffa mig så att jag ska fatta att jag ska fortsätta klia. Lite jobbigt, men hon är så söt när hon gör så:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0