Här händer det grejer

Jappjapp, nu händer här grejer. Ska dra lite kort vad jag har gjort nu under mitt oväntade lilla "blogguppehåll".

*Jag har varit sjuk, varit helt snurrig med mycket feber. Jag är fortfarande snorig:(

*Förra fredagen trillade jag ju av som ni kanske vet. Jag trillade och slog i höften, för jag landade på den. Kunde knappt gå dagen efter och fortfarande nu är det lite stelt om jag har legat eller suttit ner länge. Jag får hoppas att det går över!:)

*Allting är ÄNTLIGEN klart, hemlisen jag har nämt i ett par inlägg äääär.... *trumvirvel* ... att jag och Sheeba ska iväg på träning. I fem dagar. I Tyskland!!! Fatta coolt!;) Det är Flyingehus som arrangerar detta, vi är mellan 20/30 st som åker själva eller tillsammans i transporter och lastbilar till Tyskland. Där är det en anläggning vi hyr med banor för dressyr, hoppning och även en terrängbana!!:D Sheeba kommer bli så galet glad;) Enda läskiga med detta är att vi ska en liten bit åka båt, med hästarna:O Får la se hur det går;) Är det något ni undrar är det bara att kommentera eller skicka iväg en fråga på blogresponse:)

*Idag var jag med min kompis Filippa i vårt stall, ridskolan arrangerade en klubbhoppning som Filippa var med på. Hon hoppade en söt liten ponny som heter Garcon:) Sjuukt söt är han! Riktigt bedårande. De var så duktiga, hoppade 70/80 och vann första klassen och kom 3.a i den andra klassen. Alla hästarna var pigga och glada idag. Det var jätte roligt att se!:)

Har ingen bild på något jag har gjort så ni kan väl få ta er en liten titt på hur "Magic Blue Garcon" ser ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0