äntligen lite uppdatering

Äntligen blir det lite uppdatering. Allt har varit lite kaos. Skulle ju bland annat uppdatera om träningen men så blev det aldrig. Det var så mycket i skolan som skulle in näst sista veckan och sedan var det förberedelser och städning osv. Men nu har jag alltså slutat nian och fått sommarlov!!:D Ska försöka uppdatera nu under sommaren men sedan under hösten hade jag tänkt uppdatera lite bättre så att ni får följa mig i skolan och hur det är att bo på internat osv!:) Det ska bli så roligt och spännande!:D

Men tillbaka till ingen uppdatering, hehe. Problemet är mest att jag inte har någon dator nu då skolan tog tillbaka deras dator. Jag har bara mobilen och så lånar jag mammas och pappas lilla laptop. Dock fungerar det inte att uppdatera från mobilen, det vill sig bara inte... :( Aja, nu iallafall ska jag se om jag kan fixa in lite bilder också!:)

image description
image description
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0