Uteritt och bild på sadeln

En lite bättre bild på sadeln:) Den är skön att rida i och jag sitter väldigt bra i den. Det är sån skillnad på att rida i hopp och dressyrsadel. Men det är ju det som är meningen;)
Red ut en timma imorse, Sheeba var jätte duktig! Hon är väldigt trygg i att vara ute ensam med mig nu och det är så skönt att inte alltid behöva leta upp någon att rida med, eller anpassa ridningen efter vad andra ska göra.
Det var jätte fint väder, red i tjocktröja och det blev riktigt varmt ett tag. Men när jag kom tillbaka och hade fixat allt och släppt ut Sheeba i hagen så började det spöregna. Det regnade jätte länge, jag hade inget annat val än att cykla hem i regnet, blev hur blöt som helst. Och såklart när jag kom hem så slutade det att regna. Jag tycker inte om Sveriges väder.. :(
 
Imorgon ska en kompis hänga med till stallet och jag ska nog rida i paddocken, om det är fint väder vilket vi hoppas på. Dessutom kommer Filippa på torsdag och då blir det hoppning:D

Kommentarer
Postat av: Lina

Fina Sheeba:)

2012-07-17 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0