Fint väder?

Hoppas det blir finare väder nu än vad det har varit innan, det har ju regnat varje dag och det är jätte tråkigt för varken jag eller Sheeba vill ju ut i skogen och rida då...:(
Har mest ridit ut nu men igår hoppade jag lite i ridhuset!:) Jag "hoppade" först över ett litet sockerbits hinder på en volt, försökte komma i ett bra avsprång. Hon var jätte duktig och även om vi inte kom perfekt hela tiden så försöker hon verkligen och hon hoppar ändå även om hon kommer lite långt ifrån eller lite för nära! Jag hoppade ett litet tag på volten tills vi kom bra på hindret och sedan fick hon pausa innan jag hoppade den lilla kombinationen som jag hade byggt fram på ena långsidan.
Jag hade först ett litet kryss och sedan en oxer, det var 3 galoppsprång mellan. Först trodde jag att det skulle bli för tajt men det var nästan för långt eftersom jag inte hoppade en meter. Hon var jätte duktig igår och det kändes jätte bra. Hon blir så positiv och glad och arbetsvillig när man har ridit ut mycket dagarna innan vi rider i ridhuset:)

Bilden är på mig och Sune för några år sen:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0