Sorry

Har inte skrivit på vad är det? 4 dagar?? Jag har faktiskt ett liv, hehe. Nej, men det har varit så mycket när det är skola nästan hela dagen och har man inte fixat stallet på lektionstid så tar det resten av dagen och till sist ska man hinna äta och sedan umgås med kompisar också på kvällen. OCH jag måste faktiskt sova... Så jag hinner inte med hela tiden, har faktiskt inte så mycket tanke på att jag måste blogga varje dag. Nu gör jag det iallafall och då är alla glada!
 
Sheeba har inte gått något speciellt denna veckan då hon vaccinerades i tisdags och fick vila onsdag, sedan red jag lite lätt i ridhuset igår och idag tänkte jag rida på bommar. Filippa stannar denna helgen så hon ska vara lite med mig i stallet. Det ska bli jätte kul. Tänkte hoppa någon dag också och eftersom att jag har med min videokamera så hoppas jag på lite film. Dessutom så ska vi ha terrängträning på måndag förmiddag! SKITKUL! Lite segt att när alla andra klasser börjar kvart i 1 så börjar vi kvart över 8 men så är det. Vi får väl förhoppningsvis sluta lite tidigare/börja senare en annan dag när de inte gör det. Och även om vi inte gör det så tycker jag inte att det gör så mycket, för det är ju faktiskt därför jag går denna linjen. För att utvecklas med min häst!:) 
 
Nu tänkte jag sticka till stallet men här får ni lite bilder, det är på när jag var ute och gick med Sheeba och hon fick smaka lite äppel och bilder på de böcker jag har på hästlektionerna:D (teori då!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0