NU ÄR JAG HEMMA!!!

Nu är jag hemma, vet att jag inte har bloggat... hehe. Har inte haft internet i skogen. Om ni inte kommer ihåg så va jag först i tyskland i en vecka, sedan hemma en dag. Och därefter åkte jag till blekinge där jag har varit tills igår. 

Nu undrar ni förstås om Sheeba också är hemma... men nej!;) Hon är kvar i Blekinge... tror ni inte att hon lyckas med alla möjliga olika saker under bara några dagar. Hon har gått omkull/gjort kullerbytta i hagen, hon har fått stickskada i hasen och hon rullade sedan fast några dagar efter. Hon måste ha maximal otur... :( 

Istället har jag fått med mig Sheebas storasyster Donelli. Hon har samma mamma och hon är 13 år:) Världens snällaste. Jag har fått låna henne eftersom Sheeba står kvar och så:) Det ska bli jätte roligt och intressant att ha henne. Just nu står hon i Sheebas hage på Theleborg och hon har också hennes box. Det enda som är lite efter är att på påsarna står det Sheeba. Vet inte riktigt hur jag ska göra, men folk borde ju fatta vilken box det är. Förhoppningsvis. Bilder kommer snart, har de på mobilen och just nu sitter jag i skolan vid datorn. Har lite rast;)
Lite bilder på Sheeba sålänge:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0