Grönt kort

Hade morgonen idag i stallet här på skolan, ja jag stannade ännu en helg;) Vid 11 -17 ska jag ha gröntkort-kurs på ridskolan i Harplinge och jag trodde att jag skulle kunna stanna kvar där tills det att jag behövde cykla dit. Men nej, jag blev klar vid 9. Och då har jag ändå fodrat (vid 07.00), satt på täcke på alla hästar, släppt ut alla hästar (vid 08.00), mockat åt min häst och sopat HELA stallet.
Så nu satte jag mig och bloggade lite och sen ska jag nog kolla på ett avsnitt av en serie som jag brukar kolla på. Det är rätt chill faktiskt. Har lyssnat på musik hela morgonen också, det är underbart. 
 
Min rumskompis Filippa sover fortfarande, det är ett under att hon inte vaknat för jag är så osmidig när jag ska vara tyst och försiktig. Har ju både ätit frukost och bytt kläder när hon sovit idag men jag har inte lyckats väcka henne... än. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Fina

Du får säga till när du ska på din första tävling!!!!!❤

Svar: JAAAA, Då måååååste du hänga med <3
Hanna Damsö

2012-09-25 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0