Mys

Sheeba verkar tycka det är mysigt att vara hemma igen, hon trippar så glatt i stallgången. Hon har sån energi!:D Och när jag står utanför boxen och tittar på henne så tittar hon tillbaka så som hon gör på bilderna ovan. Den gulligaste i hela världen <3 

Imorgon hade jag tänkt rida, blev inget idag eftersom jag hade utvecklingssamtal. Dock hann jag med att frisera henne och gå en runda i ridhuset och lukta lite bajs. Det var Sheeba som luktade på bajset... inte jag. Hon är väldigt facinerad av bajs. Är man ute och rider (skrittar) och så kommer det en bajshög så är hon direkt där och ska nosa och se vem som har varit här före henne. Gaaaalet jaao. (Citaterar William från Lillabloggen, haha)

Det blir att mamma får cykla med mig imorgon, får se vilken runda vi tar. Är inte riktigt säker på vädret som ska bli imorgon, det skulle tydligen bli busväder? Kanske inte så kul att rida ut då... vem vad gör man? Jag ska ju inte rida på banan. Men vi får väl ta och se ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sötaste Sheeba! <3

2012-05-11 @ 08:17:21
URL: http://hannaalicekristina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0