Tvättat som en galning

Har tvättat som värsta galningen idag. 4 eller 5 tvättar blev det nog... Har tvättat täcken och annat inför resan;) så att allt är rent och fräscht! Jag har också nästan blåst bort idag, och sheeba med för den delen! Hel skumt väder. Blåste som bara den så när jag var påväg ut i hagen med sheeba imorse valde jag faktiskt att vända och gå in med henne igen. Det var så läskigt för stolar och koner flög och blåste iväg och eftersom sheeba inte gillar när det blåser (hon blir helt och stirrig) fick hon stå inne. Hon led inte så värt mycket av det, ville inte att hon skulle springa runt i hagen, glida och slå sig :/ longerade henne i ridhuset sen istället så att hon fick röra på sig!

Nu har jag också städat och tvättat ur lite i stall/tävlingskåpet. Packade in lite smått men jag får nog stuva om det sen, det ska ju få plats med mycket!!;)

Fotot på mig och Sheeba är taget av Hanna !:)

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stolt fotograf?! ;)

2012-03-31 @ 13:16:35
URL: http://ahappygirl.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0