Uteritt!:)

Red ut en sväng idag med Emelie på Breeze:) Det var jätte mysigt men väldigt kallt! Var tvungen att brodda innan vi red och Sheeba skulle vara lite dum så hon "hotar" lite med ena bakbenet när jag ska ta upp det, då får jag stå och vänta. Sedan är hon så ful för hon tar upp bakbenet och petar ut med det, mot mig bara för att lixom. Blir så trött på henne xd Blev lite arg när hon skulle hålla på så hela tiden och när jag petade på henne för att sätta ner benet och fick hoppa undan ibland när hon drog upp benet märkte jag inte att jag höll VÄLDIGT hårt i gäntappen och broddarna. Och eftersom det är en gängtapp är den ju.. tja, det är rätt vass. Märkte inte att det gick hål i handen innan jag hade broddat klart den hoven. Hahaha, det roliga är att det gjorde inte ett dugg ont. Jag mår bara lite illa när jag ser blod:O Ojsan, blev rätt långt om min stackars hand, men jag tog lite bilder på Sheeba idag innan vi red iväg som ni ska få se! Hade på de nya lindorna och det nya schabraket. Men jag har ländtäcke på Sheeba så man ser inte schabraket men det har ni ju sett lite innan och jag antar att ni kommer få se det fler gånger, så det gör nog inte så mycket?;)

Måste bara säga att hon är så OBESKRIVLIGT söt när hon tror att jag ska ge henne banan :') <3
Hihi, lilla prinsessan:D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0