BananSheeba


Sötaste Sheeba med banan i hela huvudet:) Syntes inte på bilderna men hon fick massa banan i huvudet när hon ivrigt ville äta upp de bananerna jag puttade ner i krubban. Knäpp häst alltså;) Massa pussar på henne.
Hon känns faktiskt bättre nu när jag inte har ridit henne på hela veckan, förutom i måndags. Hon är nog otroligt pigg den dan jag rider igen, haha nu låter det som hon ska stå i flera år. Men hon ska bara stå veckan ut, sen blir det till att rida ut!:D kulkul! Såg ni förresten att jag fått mitt paket från Hööks? ÄNTLIGEN! Har typ väntat ett halvår på schabraket och lindorna. Detta säger jag UTAN att överdriva -.- Skönt att de ska öppna i en butik här i Växjö, så kan jag fynda en massa träns,bett och transportskydd när de öppnar. Intalar mig själv att de kommer sänka priserna ett tag i samband med öppningen.... man vet aldrig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0