Ridning in the woods

Emelie och jag beslöutade oss för att ta en ridtur i det fina *host*, KALLA vädret. Vi fick ha på oss både det ena och det andra, vi hade tillochmed rånarluvor på oss... DET NI!;) Inte snyggt kan jag be att få tala om men det var rätt skönt att ha något som skyddade ansiktet:)
Vi red bara mysrundan, en runda som vi idag tog på ca 15 minuter. Jag fattar inte hur vi lyckades? Vi skrittade verkligen hur mycket som helst, travade bara pyttelite. Trodde nästan inte på Emelie när hon sa att det bara hade gått 10 minuter när vi nästan var framme i stallet igen. Hahah!!
:)
Sheeba var pigg och glad och hon tyckte det var jätte mysigt att rida ute :3 Det knarrade sååå mysigt, och jag som inte ens gillar vinter och snö? Men det är bara så mysigt när man skrittar ute en lång runda i skogen med lagom mycket snö och en trevlig kompis som man kan prata med. Det är nog det bästa med vintern!
:)
Efteråt tyckte jag det var så kallt så Sheeba fick på sig en lite tjockare pyjamas. Tog lite bilder för det såg så mysigt ut:P Sedan fick jag linda med lindor och paddar idag istället för att hon ska stå med back on track skydden inatt. För som jag sa i det förra inlägget har jag tvättat massor idag och jag tvättade även alla 4 B.O.T-skydden så de hade inte torkat när hon skulle in i boxen. Men det blev tillslut bra ändå!
Här får ni lite söt-bilder på Sheeba i boxen med sitt mys-täcke:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0