Ridit ut!!

Jag och Emelie red ut idag, Ofelia skulle hängt med. Men redan innan paddocken fick Nicko damp så hon ville hålla sig i paddocken idag:) Riktigt lycklig var Nicko och vi hade ridigt ungefär 10 meter, han var heelt galen. hahah!

Men Sheeba och Breeze skötte sig riktigt bra, Sheeba var på ett väldigt bushumör men hon höll sig i skinnet! Vi red bara mysrundan som tar ungefär en halvtimme kanske. Den är inte så lång, men det gick snabbt idag för vi travade rätt mycket för att slippa sitta och hålla tillbaka all energi hela tiden. Det blir ju bara ännu mer laddat då. Det blåste mycket idag med och jag hoppas det har slutat tills imorgon. Jag och Emelie hade planerat att rida först ut imorgon, och sedan hoppa i ridhuset. Rundan är ju inte så lång och då blir de både pigga och sedan är de då redan uppvärmda när vi kommer till ridhuset, perfekt! Tänkte anmäla mig till klubbhoppningen som är i mars men jag får se hur hon hoppar och hur pigg hon är på hinder just nu. Sedan kanske det kommer en annan sak som är när det är klubbhoppning som är mycket viktigare och roligare. Men jag kan inte säga vad det är än, innan vi har bestämt något. Men det är något riktigt häftigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0