Blåsigt värre

Olivia gick med mig och Sheeba ut i skogen innan, det blåste rätt mycket och Sheeba var väldigt spänd. Hon bockade så fort hon blev rädd för något och i samma ögonblick som hon insåg att det inte var farligt. Helt crazy var hon idag, sedan ville hon vända efter en lite bit. Och hon verkligen kämpade, fick då hoppa av för att hon inte skulle springa hem och efter yttligare en bit så hoppade jag upp igen och då gick det bra;) 

Red först ute i skogen som sagt och sedan kände jag att jag skulle behöva galoppera henne så jag red en stund i ridhuset och galopperade av henne lite. Hon blev trött väldigt snabbt och ville gärna sakta av till trav. Till våren måste jag få upp konditionen på henne (och mig!) så hon orkar mer. Det är ju lättare när det är varmt, torrt och inte halt ute:) Det blev lite bilder på när vi var i ridhuset (och när hon fick banan). Dock inga från skogen:(


Fotograf: Olivia T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0