Ännu mer blåst

Idag blåste det som bara den. Hade tänkt rida ut med mamma, pappa, faster och hennes hund. Men när vi kom till stallet kände jag att det blåste lite för mycket. Det var tur jag kände så, för en halvtimma efter blev det ännu värre. Så jag red i ridhuset idag. Var själv nästan hela tiden, förutom lite i början. Men jag hade ändå bara tänkt jogga henne på böjtspår och serpentiner. Fast det blev inte så mycket böjtspår, hon var så spänd. Valde istället att jogga henne tills hon blev helt avslappnad (vilket tog ett tag) och sedan jobbade jag en kort stund med serpentinbågar. Hon var duktig även om det blåste och dånade både i och utanför ridhuset. Hade tyvärr igen som fotade mig idag, det får bli en gammal bild;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0