Ridhuset igår

Red i ridhuset igår. Gick faktiskt rätt bra, dock fick inte Ida en enda bild där hon går fint och i form... Hon fick bara massa suddiga bilder. Haha! Men jag hittade nog en där man ser någorlunda bra. Ida: jag tvivlar inte på dina fotokunskaper, missuppfatta inte!!;) när jag red försökte jag känna lite på Donelli, hon var rätt spänd eftersom det kom in en lektion med massa ponnisar och hästar. Som tur var så var Emelie och Breeze också på samma bana som mig. Det gjorde henne rätt lugn. Men nästan varje gång jag red förbi Breeze så stannade hon och bah: heeeej Breeze.... Hon brunstar, hehe.

Vill ni kolla in Idas och Emelies bloggar? Www.idamedstorti.blogg.se och www.jagobreeze.blogg.se

 


Kommentarer
Postat av: Ida

inte så lätt att tar kort med en iPhone och när hästen rör sig hela tiden:)

2012-04-18 @ 09:30:55
URL: http://idaamedstorti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0