Ny blogg ju!

Sådärja, har ni sett va fin bloggen blev? Jag blev faktiskt jätte nöjd över headern:)
Sheeba fick vila 2 dagar i rad nu, tänkte börja "pressa" henne lite mer nu vid ridningen. Alltså att jag ska försöka få upp konditionen på henne och så. Dessutom behöver hon gå ner typ 100 kg. Ska hoppa lite mer nu också. Det blev ingen tävling i Söndags, det blåste så himla mycket då så vi vågade inte köra till Karlshamn eftersom det var typ i Blekinge det var värst. Då hängde min kompis Linnea med till stallet istället, haha vi åkte ut halv 8.
Sheeba var jätte duktig! Jag var så hoppsugen så vi satte upp ett hinder i paddocken och så hoppade jag. Jag och Sheeba hoppade faktiskt 90cm! Jag är jätte stolt över henne. Hon tycker verkligen det är jätte roligt att hoppa, dessutom är hon typ två dm över bommen varenda gång:) Dock vill jag inte pressa för mycket på höjden, hon är ju bebis fortfarande och det är ju inte höjden som är det viktiga utan det är innan, över och efter hindret som är viktigast!
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0