Knäppa häst

Fixade ett litet fint collage på Sheeba. Tyckte det blev lite lagom gulligt:)
Hon har ju vilat hela veckan, förutom i Måndags då jag red henne. Men idag red jag och hon hade lagom mycket energi och var jätte härlig att rida. Imorgon blir det roligare för då ska jag och Lina rida ut, tjiho!
Det går rätt mycket upp och ner hos Sheeba inom ridningen tycker jag. Innan funkade det jätte bra att flytta henne undan skänklen och att göra halt, nu funkar knappt halten alls och sidflyttningarna är väldigt svåra enligt Sheeba. Dock fungerar galoppfattningarna SÅÅ mycket bättre nu, hon är jätte duktig och uppmärksam:)
Imorgon är jag trainee i stallet, sista gången för i år. Sedan ska jag då som sagt rida ut med Lina och sedan måste jag kolla lite när jag ska söka in till Plönninge... ÅÅh! Jag hoppas, verkligen, verkligen, verkligen att jag kommer in där. Hade varit så sjukt roligt att gå en riktig hästutbildning och gå i skolan och göra det man VILL göra och få utbilda sig! Jag kan inte vänta!
På söndag skulle jag ridit ut med Emelie och Goliath, men Goliath blev halt idag. Men Emelie ska fota mig istället!:D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0