God Jul!

God Jul alla läsare, hoppas ni har haft en bra dag:)
Tänkte berätta vad jag har fått. Hittade tyvärr inga bilder på google på dem men imorgon ska jag ta bilder!
Jag fick:
  • Blåa lindor - av Lina
  • Boots - till Sheeba från mig (!)
  • En jätte söt rosa grimma - från Emelie
  • En donut - Från Ofelia, fast jag har inte fått den än. De hade beställt den men den hade inte kommit än:)
  • Kläder - av mamma och pappa
  • Pengar (säger ingen summa) - av farmor o farfar
Sen var det inte så mycket mer. Jag är riktigt ledsen att behöva säga det men jag blev faktiskt lite besviken. Jag VET att man inte kan få allt, men av min familj/släkt fick jag inget jag hade önskat mig. Förutom typ pengar. Även om jag blev glad över det jag fick :/
Känner mig helt taskig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0